avatar Ten blog rowerowy prowadzi gilanel z miasteczka Leżajsk. Mam przejechane 13608.19 kilometrów w tym 2743.68 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gilanel.bikestats.pl

1-szaPróba Błotna

Niedziela, 19 września 2010 · dodano: 19.09.2010 | Komentarze 0

Jako że za tydzień Scandia Maraton - postanowiłem wybrać się do pobliskich lasów aby zobaczyć jak to jest jeździć po bezdrożach,
Jak dotąd z asfaltu rzadko kiedy zjeżdżałem, a jeśli już to na dobre szutrowe trasy.

Na początek chciałem napompować mojego Hexagona V3 użyczając pompki z samochodu
Aż tu nagle cosik siadło na wycieraczce

Motyl na wycieraczce © Przemas

Takie małe ładne i po chwili odleciało

Sama trasa błotnista jak diabli - dodatkowo zryta przez ciągniki i quady - ale co tam, jakoś przejechałem - tyle że później w lesie się zgubiłem,.... więc dalsza droga polegała na zorientowaniu się gdzie jestem, a jak się odnalazłem to powrót do domu.;
I tak z planowanych 16km zrobiłem 10,5

Ale zawiedziony nie jestem - jazda po leśnych i polnych drogach to faktycznie frajda - tyla że nie ma z kim jeździć

Po powrocie na podwórku przypałętała się mała futrzasta przybłęda i zaczęła się do wszystkich łasić (pewnie głodna)
Mała Futrzasta Przybłęda © Przemas

Sam rower chrzest błotny przetrwał - chociaż to rower z dolnej półki cenowej a i wyposażenie dość podstawowe (byle jeździło)
Teraz czeka go mycie i regulacja (hamulce ocierają o rafki) no i przesmarowanie łańcucha.... słychać go za bardzo.. a błotko nie służy (szczególnie boję się o łożyskowanie kół)