Info
Ten blog rowerowy prowadzi gilanel z miasteczka Leżajsk. Mam przejechane 13608.19 kilometrów w tym 2743.68 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.53 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 83005 metrów.
Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2013, Grudzień1 - 2
- 2013, Październik9 - 0
- 2013, Wrzesień12 - 0
- 2013, Sierpień14 - 0
- 2013, Lipiec10 - 0
- 2013, Czerwiec18 - 0
- 2013, Maj18 - 0
- 2013, Kwiecień15 - 0
- 2013, Marzec3 - 0
- 2013, Luty2 - 0
- 2013, Styczeń1 - 0
- 2012, Grudzień5 - 0
- 2012, Listopad3 - 0
- 2012, Październik16 - 4
- 2012, Wrzesień17 - 1
- 2012, Sierpień21 - 4
- 2012, Lipiec21 - 12
- 2012, Czerwiec22 - 5
- 2012, Maj19 - 6
- 2012, Kwiecień18 - 21
- 2012, Marzec13 - 5
- 2011, Grudzień1 - 0
- 2011, Listopad11 - 5
- 2011, Październik4 - 0
- 2011, Wrzesień14 - 1
- 2011, Sierpień15 - 8
- 2011, Lipiec11 - 3
- 2011, Czerwiec13 - 6
- 2011, Kwiecień4 - 0
- 2011, Luty2 - 0
- 2011, Styczeń1 - 4
- 2010, Grudzień1 - 0
- 2010, Listopad11 - 12
- 2010, Październik7 - 14
- 2010, Wrzesień10 - 14
- 2010, Sierpień2 - 0
Styczeń, 2011
Dystans całkowity: | b.d. |
Czas w ruchu: | b.d. |
Średnia prędkość: | b.d. |
Liczba aktywności: | 0 |
Średnio na aktywność: | 0.00 km |
Więcej statystyk |
- Aktywność Jazda na rowerze
Zimowy Warsztat część 3
Wtorek, 11 stycznia 2011 · dodano: 11.01.2011 | Komentarze 4
Trzecia i ostatnia część zimowego warsztatu
Po przeglądzie kół zabrałem się za napęd,
Przerzutki, klamko-manetki, hamulce, oraz pękniętą korbę (z tyłu na zdjęciu)
Wszystko wyczyszczone, i przesmarowane smarem silikonowym, teflonowym lub wazeliną w zależności od potrzeby.
Same klamko-manetki były rozkręcane i przeczyszczone od środka.
najwięcej na tym zabiegu zyskała przednia przerzutka. Od razu zaczęła działać lżejOsprzęt do Kross Hexagon V3
© Przemas
Kolejny etap - już ostatni to składanie wszystkiego w całość
Na początek - amortyzator + mostek + kierownica
a później koła i hamulce - potrzebne aby sprawdzić wycentrowanie kół. Które jak wszystkim wiadomo jest niezbędne do V-braków
Przy okazji - rower w takim stanie fajnie się prezentujeKross Hexagon V3 - bez napędu
© Przemas
Po montażu wszystkiego - pozostało wyregulować, to już formalność
A gotowy rowerek z powrotem do Piwnicy na przesmarowane łańcucha teflonem.
Mam nadzieję że znajdę kupca na niego.Kross Hexagon V3 z 2007
© PrzemasKross Hexagon V3 po przeglądze
© PrzemasKross Hexagon V3 2007
© Przemas
Na koniec powiem że nareszcie przyszedł regulowany mostek do mojego Evado 1.2
Ale że jako to już inny rowerek - więc będzie to temat na osobny wpis