avatar Ten blog rowerowy prowadzi gilanel z miasteczka Leżajsk. Mam przejechane 13608.19 kilometrów w tym 2743.68 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gilanel.bikestats.pl
  • Sprzęt Evado 1.2 - Sprzedany

Leżajsk - Sieniawa - Smolarzyny - Żołynia - Leżajsk

Sobota, 18 września 2010 · dodano: 18.09.2010 | Komentarze 1

No to dziś narzuciłem sobie tempo

Jako że wyprawa do Rzeszowa aby pojeździć na trasie do Scandia Maraton, nie wypaliła (kolega się rozchorował) a mnie chciało się jechać 50km samochodem, aby kolejne 50km pojeździć rowerkiem..... i do tego sam.

Tak więc wybrałem się na trasę w pobliżu Leżajska
Pogoda była ---- dziwna - najpierw na odcinku Leżajsk - Sieniawa (ok 18km)- trochę słońca i ZERO wiatru - dzięki temu na tym odcinku jechałem średnio 29,6 km/h
Później było gorzej - Odcinek Sieniawa - Smolażyny (kolejne 33km) Słonko jak świeciło było ciepło - Ale za to wiatr w oczy, no i średnia spadłą do 27,5 km/h

No ale jak teraz wiało od czoła, to na powrocie wiało w plecy - to mi dodawało otuchy

No i tak ostatnie 22km podniosło średnią do 28,1 km/h - co u mnie jest sukcesem
Pierwszy raz na takie j trasie mam taką średnią

A przy okazji zrobiłem jedną fotkę
Pokazuje ona Normalny stan rzeki Wisłok - w miejscowości Chodaczów
Pod tym zdjęciem jest kolejne pokazujące stan w tego Czerwca

Wisłok - przy normalnym stanie wody © Przemas

A teraz - poniżej zdjęcie z Czerwcowej powodzi - woda była ok 50cm poniżej Drogi - a rozlewisko było prawie po horyzont - niestety jakość zdjęć z mojego telefonu pozostawia wiele do życzenia