avatar Ten blog rowerowy prowadzi gilanel z miasteczka Leżajsk. Mam przejechane 13608.19 kilometrów w tym 2743.68 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gilanel.bikestats.pl
  • HRmax 190 (100%)
  • Sprzęt Peak29

Dalszy ciag treningu przed Cyklokarpatami

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 20.04.2012 | Komentarze 3

Pogoda - niewielkie zachmurzenie, temperatura: 18.0C, wiatr: PdPdZd (16.7km/h), wilgotność: 42%, ciśnienie: 997hPa, stacja pogody: Rzeszów

Dalsza część trenowania podjazdów i zjazdów. Technika jazdy u mnie leży i kwiczy

Jest taka fajna górka w leżajsku za Szpitalem gdzie można poćwiczyć zjazdy
Na zdjęciach prosty (bez zakrętów) ale najbardziej stromy zjazd na tej górce. W Rzeczywistości jest bardziej stromy niż na tych zdjęciach

Górka do trenowania zjazdów © Przemas

A teraz dalsza część trasy
Budowa obwodnicy leżajska
Cały piach z wykopów dają na coś w rodzaju hałd i na taką jedną wjechałem i strzeliłem kilka fotek

Wjechałem na tą po lewej stronie - wysokości ma ona na oko tak z 1,5 lampy
ulicznej ;-)
Budowa Obwodnicy Leżajska © Przemas

Peak na Peaku ;-) © Przemas

Właśnie z tych wykopów są te górki piaskowe

I teraz kilka widoków z górki na okolicą
a dokładnie na wieś Giedlarowa koło Leżajska
Budowa Obwodnicy Leżajska © Przemas

No i na koniec trasa

Kategoria 0 - 50km, Teren

tmxs
| 17:26 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj Wczoraj w nocy widziałem ten zjazd, o którym napisał Piotrek i faktycznie tam będzie ciekawie :). Być może właśnie tam zaczaję się z aparatem fotograficznym :). Na szczęście jest dość szeroko i nie ma dużych korzeni. Od siebie jeszcze dodam żebyś uważał na hopki na niebieskim szlaku :). Powodzenia :).
gilanel
| 20:24 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj żeś mnie nastraszył tym zjazdem ;-)
niestety wybór górek w okolicy leżajska jest mocno ograniczony... muszę poszukać po lasach jeszcze jakiś zjazdów do ćwiczeń... lub na Rzeszów lub Przemyśl się wybra,ć

P.S
Wybierasz się 28.04 na Maraton do Przemyśla ??
Petroslavrz
| 19:35 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj na trasie CK jest zjazd który ma jakieś 80% nie da się go pokonać jadąc na wprost - trzeba skosić, również nie da się go pokonać jadąc za szybko. Jest oznaczony trzema wykrzyknikami, ale człowiek się takiego czegoś nie spodziewa, można też tego znaku nie zauważyć, a jeśli nie wyhamujesz lecisz w dół, na szczęście na dole podmokły teren gdyż zaraz obok trasa leci przez strumień, ale z 1,5m jest w pionie. Na samym początku trasy są zjazdy i podjazdy między drzewami takie, że ledwo się rower mieści. Ten zjazd ze zdjęcia dobry jest dobry, ale zbyt szeroki - tu wystarczy śmignąć w dół i tyle. Radzę poćwiczyć hamowanie na zjazdach.
Jeśli startujesz to trzymam kciuki :)
Uważaj w początkowej fazie jazdy w terenie po tym jak trasa za podjazdem 17% skręci w prawo na niebieski szlak... kilka kilometrów mordęgi... jeśli przetrwasz i dotrwasz do szutrowego podjazdu za stawami rybnymi na gorę do asfaltowej drogi to później nie ma już praktycznie odcinków technicznych, aż do końcówki trasy, ale tam jest już łatwiej.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaiwr