avatar Ten blog rowerowy prowadzi gilanel z miasteczka Leżajsk. Mam przejechane 13608.19 kilometrów w tym 2743.68 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gilanel.bikestats.pl

Zimowy Warsztat - 0 km

Sobota, 27 listopada 2010 · dodano: 27.11.2010 | Komentarze 2

No cóż
Zimowych ciuchów u mnie brak. A jazda w mokrych butach i spodniach odpada.
Może w nastepnym sezonie zaopatrzę się przynajmniej w ochraniacze na buty i jakieś lepsze spodnie pod zimę.
Tymczasem pora rozpocząć prace konserwacyjne
Na początek zmiana opon w Crossie. Poprzednie dały za wygraną (poprzedni wpis)

Poniżej porównanie starej i nowej opony
Po Lewej - przednie koło na nowych gumach - Schwable Marathon Cross
Po Prawej - s\tylne koło jeszcze na fabrycznych gumach ( też jakieś Schwable)

Porównanie stare i nowe opony © Przemas

Po założeniu rowerek jak jakoś "lżej" wygląda. No i dobrze tak miało być
Zdjęcie zrobione z flash'em więc odblaskowy pasek na oponach świeci dość mocno
Mój Evado 1.2 na nowych gumach © Przemas

A teraz dla porównania rowerek Taty jeszcze na starych oponach (też będą założone takie jak u mnie). Tatko to zapalony trekingowiec - więc i rowerek został odpowiednio doposażony. Po za tym to taki sam model jak mój... tyle że rama to 20"

Evado 1.2 przerobiony na Trekking © Przemas

No i na koniec miejsce zimowania rowerków
Jako że u rodziców jest więcej miejsca w domu, mój rowerek spędzi tam zimę (przynajmniej nie będzie samotny... ma kolegę[/b][/big]