avatar Ten blog rowerowy prowadzi gilanel z miasteczka Leżajsk. Mam przejechane 13608.19 kilometrów w tym 2743.68 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gilanel.bikestats.pl
  • Sprzęt Evado 1.2 - Sprzedany

Znowy prawie bym leżał - ale jednak się udało

Sobota, 13 listopada 2010 · dodano: 13.11.2010 | Komentarze 0

No cóż
Znowu o mały włos nie zaliczył bym gleby w SPD
Dojeżdżałem do głównej drogi i musiałem się zatrzymać, gdyż niestety cóś jechało
Początkowo miałem nadzieję że włączę się do ruchu bez stopa, ale się nie dało
Tyle że najpierw się zatrzymałem a dopiero później starałem się wypiąć
Jako ze rower przechylał się na prawo to wypiąłem prawą nogę.... ale podczas wypinania rower przechylił się na lewo....no to ja za lewą.... udało się w ostatniej chwili UFFFFFF UDAŁO SIĘ można jechać dalej ;)

A teraz kilka fotek z trasy

Pierwsza zrobiona w jakiejś wsi, zapominałem nazwy ale to bodajże Zmysłówka lub jej jakiś przysiółek

Zdjęcie z trasy Rowerowej - wieś - Zmysłówka © Przemas

A to już miasto Żołynia zdjęcie z Parkingu przy Kościele
Tu już zachód słońca w stanie zaawansowanym
Z tasy wizięte - miasto Żołynia © Przemas

Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia.... ale robione telefonem nie aparatem