avatar Ten blog rowerowy prowadzi gilanel z miasteczka Leżajsk. Mam przejechane 13608.19 kilometrów w tym 2743.68 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gilanel.bikestats.pl
  • Sprzęt Evado 1.2 - Sprzedany

Jak ja lubie jeziora i zalewy Jesienią i Wiosną

Czwartek, 11 listopada 2010 · dodano: 11.11.2010 | Komentarze 0

Nie no - tak późną porą roku jeszcze na rowerku nie byłem. No i jest to drugi raz w życiu kiedy przekroczyłem 2200 km w sezonie..... ale to nie koniec ;-)

Inne zdziwienie w tym roku to mój Tatko ---- 60 na karku a on jeździ jak szalony, zreszta to on pierwszy kupił Kross'a Evado 1.2, ja polazłem za jego przykładem....
(zazdrość..... mój Hexagon V3 nie za bardzo na szosę się nadawał... przy 35km/h nogi mi się plątały...a biegów już nie było LoL

Doprawdy w ilości km to muszę się pilnować aby mnie nie prześcigną... ma już 2161km
i ciśnie dalej.... zrównałem się z nim tylko dzięki temu że teraz w tygodniu on nie jeździ, za ciemno.

A poniżej kolejne zdjęcie z Brzózy Królewskiej.
Lubię jeździć na jeziora i zalewy w Jesieni i na wiosnę... tak tam teraz cicho spokojnie.... można bez problem u odsapnąć przed dalszą częścią wycieczki

No i malowanie zębatek wyszło naprawdę na duuuuży +