Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi gilanel z miasteczka Leżajsk. Mam przejechane 13608.19 kilometrów w tym 2743.68 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.53 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 83005 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gilanel.bikestats.pl
  • DST 41.30km
  • Czas 01:20
  • VAVG 30.97km/h
  • VMAX 52.50km/h
  • Temperatura 24.0°C
  • HRmax 177 ( 93%)
  • HRavg 146 ( 76%)
  • Kalorie 1170kcal
  • Podjazdy 220m
  • Sprzęt Giant Defy 2
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szklany kokpit...prawie jak F16

Środa, 18 lipca 2012 · dodano: 18.07.2012 | Komentarze 2

Aby uzupełnić kolekcję urządzeń elektronicznych na mojej kierownicy postanowiłem ze starego licznika zrobić kadencjometr.

Teraz mój kokpit jest kompletny.... mogę powiedzieć z dumą
Mam Szklany kokpit.... prawie jak w F-16
Żaden I-Padł mi teraz nie podskoczy

Szklany Kokpit © Przemas

A więc od Lewej
- Pulsometr Made in Lidl
- Licznik GPS (oraz rejestrator trasy)
- Kadencjometr zrobiony ze starego licznika Longus


A co do jazdy
Starałem się utrzymać kadencję w przedziale 80-90 jak to w mądrej książce napisali
Wyszło mi średnia CAD 82 - MAX CAD 109
A tętno tak aby nie przekroczyć 85% ~165HR
Udać się udało.... ale coś mnie teraz nogi bolą
Niestety o ile płuca i serce są OK to noga jeszcze słaba


Kategoria 0 - 50km, Kolarka



Komentarze
gilanel
| 08:28 sobota, 26 stycznia 2013 | linkuj jak zrobić tu pisze w detalach
http://stary.rowerowy.bialystok.pl/index.php?art=664

Kabla nie musiałem przedłużać... starczyło aby zamontować

a co do czujnika... ja mam na dolnej rurze ramy
a magnes na korbie zamocowany na zipie i kawałku gumki ze starej dętki ;-)
BartekOjdana
| 22:56 piątek, 25 stycznia 2013 | linkuj Hej :)
Jak przerobiłeś licznik na kadencjometr?
Tak po prostu założyłeś magnez na korbę i czujnik na ramę?
Jaki wprowadziłeś obwód koła? :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa scsie
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]