avatar Ten blog rowerowy prowadzi gilanel z miasteczka Leżajsk. Mam przejechane 13608.19 kilometrów w tym 2743.68 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gilanel.bikestats.pl
  • Sprzęt Evado 1.2 - Sprzedany

IX Cross Rowerowy - Ulanów 2011

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 29.08.2011 | Komentarze 2

Dnia 28 miesiąca Sierpnia roku Pańskiego 2011 wybrałem się na
IX Cross Rowerowy - Ulanów 2011 w miejscowości nie muszę chyba mówić jakiej

Wszystko zaczęło się pięknie
Pogoda wprost wymarzona, nie było ani zimno ani gorąco... w sam raz na jazdę rowerem.
Trochę popsuła mi humor drobna awaria elektryki w samochodzie ale to nic takiego co mogło by unieruchomić samochód.
Do dotarciu na miejsce razem z Agą moją żoną usadowiliśmy się obok hotelu i czekaliśmy na mojego kolegę z pracy Szymona który miał się wkrótce wstawić.

IX Cross Rowerowy - Ulanów 2011 © Przemas

To właśnie ja obok mojego rowerka, później zrobiło się nieco chłodniej i założyłem czerwoną bluzę

Pytacie czemu taki zadowolony z siebie jestem.... po prostu wzięła mnie ochota na zapiekankę i już myślami ją jadłem ;-).... a Szymona ni widu ni słychu ....

Kiedy już się zjawił poczekaliśmy na jego znajomych ze Stalówki..,
A kiedy stawili się już wszyscy, przyszedł czas na zapisy.
Wybór ambitny... najdłuższa 50km trasa (no przecież mięczaki nie jesteśmy ;-)
Do wyboru były jeszcze 20km i 30km
IX Cross Rowerowy - Ulanów 2011 © Przemas

A oto drużyna..... ja oczywiście odmieniec jako jedyny pojechałem na Crossie z 1,5" oponami... co okazało się atutem na asfalcie i przekleństwem na piachu.
A coby przedstawić...górne zdjęcie patrząc od lewej
W czerwonej koszulce przedstawiciel Heretyków na Crossie .. czyli ja
później Stara wiara czyli 26" MTB Szymon i Wojtek
Odłamu New Age -> 29" MTB nie zauważyłem na Rajdzie

A tu jeszcze 3 nowe osoby
Na prawo od Wojtka mój oficjalny fotograf.. czyli Aga moja kochana żona (która obiecała wziąć udział w rajdzie w następnym roku....) oraz
Dwóch przedstawicieli starej wiaty MTB po prawej i Imienia nie znam ale trzymałem się ich od 4 punktu do końca wyścigu... później jeszcze udało się spotkać Szymona
IX Cross Rowerowy - Ulanów 2011 © Przemas

Linia startu... więcej nie dodam... ciekawe czy mnie znajdziecie

I dalsze oczekiwanie na start ;-)

A tu już można powiedzieć półmetek.... znaczy się po 30 z 50 km
trasa ułożona akurat tak że przecinała ponownie linię Start/Meta
Po lewej (nie widać) Meta dla 30 km a po prawej punkt kontrolny dla 50km

--------------------------------------
IX Cross Rowerowy Ulanów 2011 © Przemas

A tu już meta.. ta czerwona zdyszana kropa obok znaku to ja....

No i jeszcze zbliżenie ... jak widać zziajany byłem nieźle
IX Cross Rowerowy - Ulanów 2011 © Przemas

A tu już koniec... zmieniłem koszulkę na coś lżejszego...
Tego wyrazu twarzy chyba nie muszę komentować....
"nareszcie koniec.....rzuć ten aparat i daj mi coś do picia...."

Tyle zdjęć teraz mapka całej trasu

A odnośnie samego rajdu
Zabawa przednia... najszybsi dostali dyplomy i puchary... pozostała cześć dyplomy.
Nagrody były losowane wśród wszystkich uczestników.... ja wylosowałem rakietkę do tenisa stołowego hehe
Głowna nagroda nie była imponująca... rower górski marki... nie pamiętam... ale klasy takiej co kupimy na bazarach i w hipermarketach.....
ale to nic i tak chciałem go wylosować... niestety nie udało sie ;-)

Odośnie trasy,
oznakowanie było przeciętne... trzy razy zgubiliśmy się i trzeba było wracać się lub nadłożyć trochę drogi.
Moje 1,5 calowe opony okazały się porażką na piachu w lesie. Wojtek którego udało mi się dogonić, na piachach po prostu mi uciekł... no cóż nie dziwota
z tyłu miał opony 2,3 i jest duuużo lżejszy odemnie. Moje 90kg + 1,5 calowe opony to nie jest dobre połączenie na piach.
Ale na asfalcie zawsze mogłem stratę trochę odrobić....lub odpocząć nie tracąc tempa... niestety tak to jest z Crossami

Mam w planach zakup szerszych opon do mojego Evado... ale nie wiem jakie mi się zmieszczą z tyłu

Na koniec chciałbym podziękować mojej kochanej żonie za przyjazd ze mną na rajd i strzelanie fotek... zawsze jakaś pamiątka jest...
No i musiała czekać na mnie ponad 2h zanim dojadę na metę.