avatar Ten blog rowerowy prowadzi gilanel z miasteczka Leżajsk. Mam przejechane 13608.19 kilometrów w tym 2743.68 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gilanel.bikestats.pl
  • Kalorie 1924kcal
  • Sprzęt Evado 1.2 - Sprzedany

Pierwsza w tym roku mieszana trasa

Środa, 17 sierpnia 2011 · dodano: 17.08.2011 | Komentarze 0

Pierwsza w tym roku trasa gdzie zjechałem z asfaltu na rzecz polnych dróg i leśnych ścieżek. A wszystko to po to aby przetestować Evado w terenie.

Najpierw tradycyjnie po asfalcie... ale nie równym.... jest w okolicy taki kawałek asfaltu który pamięta czasy PRL... tak wiec mamy PRLowki asfalt z kapitalistycznymi łatami... efektu tego połączenie nie trzeba komentować.
Powiem tyle... 63mm mojego skoku amora to za mało.... jak wpadnę w taką dziurę przy 30km/h na liczniku to potrafi człowiekiem wstrząsnąć ... dobrze że opony wytrzymały

Droga z czasów PRL © Przemas

taki asfalt ciągnie się około 5km... na zdjęciu nie widać dobrze dziur... ale uwierzcie są tam.. i to spore...

Po ok 25km jazdy asfaltem... czasem gładkim jak stół bilardowy... a czasem jak pole po orce, przyszedł czas na zjechanie z czarnej drogi..
na początek tylko 1km ale zawsze coś
Piaszczysta droga za biedaczowem © Przemas

Muszę powiedzieć że moje opony 1,5 mimo że mają dość agresywny bieżnik, nie radziły sobie na piachu... a podpompowanie ich do 5atm pod asfalt wcale nie pomogło,

a teraz znowu na asfalt i nad zalew na Brzózie
Zalwe w Brzuzie królewkiej © Przemas

a po tym znowu w pola
Droga nawet szeroka.... ale wyboista i porośnięta gdzieniegdzie trawą
Ale jazda taka to niezła frajda
Polna droga za Brzuzą © Przemas

A przy tej kapliczce na końcu polnej dorgi miałem nadzieję zrobić ładne zdjęcie.
Niestety komary chciały mnie żywcem zeżreć... więc strzeliłem tylko 3 jako takie ujęcia i w nogi.
Kapliczka przed Huciskiem © Przemas

A tu piękna szutrowa droga
Stąd już do Leżajska tylko taką lub leśną....czasami szuter czasami piach a czasami ubity piach (taki to najgorszy, niewiadomo kiedy koło się uśliźnie)
Szutrowa droga z Huciska do Jandy © Przemas

Wniosek
Muszę uterenowić mojego Crossa
Opony nie problem zdobyć... takie pod 29" 2,0 lub 2,1 powinny się zmieścić, problemem jest amortyzator
W Polsce nie znajdę takiego ze skokiem 75mm - są dostępne tylko 63mm
wyjściem jest zakup amora pod 29" jednak te zaczynają się od 800zł w górę... a to dla mnie za duuuuużo

Ale może 63mm skoku by starczyło... w końcu nie zamierzam skakać i gnać na łeb na szyję tylko normalnie jechać... i od czasu do czasu na jakieś zawody

Pożyjemy zobaczymy co wyjdzie z tego