avatar Ten blog rowerowy prowadzi gilanel z miasteczka Leżajsk. Mam przejechane 13608.19 kilometrów w tym 2743.68 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gilanel.bikestats.pl
  • Sprzęt Evado 1.2 - Sprzedany

Piewszy wioseny wypad po powrocie z Czech

Czwartek, 21 kwietnia 2011 · dodano: 23.04.2011 | Komentarze 0

Pierwszy wypad po świątecznym powrocie z pracy w Czechach. Jeszcze tylko miesiąc tej męczarni i na lato do domu.
Razem z kolega ochrzciliśmy tą pracę.... Czeska Masakra Kopalnią Węglową...
Szczegółów wam oszczędzę... powiem tyle że w Ledvicach stawiają nowy blok energetyczny do istniejącej kopalni węglowej
Ale dzięki tej pracy trochę gotówki wpadnie... no i nowy rowerek zostanie nabyty

A co do wyjazdu to już tradycyjnie.... pierwszy wyjazd w sezonie na zalew Orzanna... i zaskoczenie... z zalewu wypuścili całą wodę... mam fotki... jak będe miał chwilkę to wrzucę w bloga.... tymczasem staram się każdy dzień świąt wykożystać na jazdę
No i jeszcze powiem że kupiłem GPS na rowerek... taki najtańszy Mainnav 600W... jak wypróbuje nie omieszkam napisać recenzji.

Zalwe Orzanna w czasie świąt... praktycznie bez wody © Przemas

No i zdjęcia rowerka. Nowe opony... nowy regulowany mostek, nowy licznik MG600W z GPS..... no i przez to i przez inne moje dodatki waga wrostła z katalogowych 14kg do 17,3kg..... ale tak to niestety jest jak się rowerek doposarza..... obiecuję że kolarki nie bede tak obciążał ;)
Pierwszy wypad po powrocie z Czech © Przemas

Jak kogoś interesuje jak wygląda mój przejazd... kliknąć poniżej