avatar Ten blog rowerowy prowadzi gilanel z miasteczka Leżajsk. Mam przejechane 13608.19 kilometrów w tym 2743.68 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.53 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gilanel.bikestats.pl
  • Sprzęt Evado 1.2 - Sprzedany

Leżajk - Orzanna - Leżajsk - Tym razem w Deszczu

Czwartek, 9 września 2010 · dodano: 09.09.2010 | Komentarze 2

Dziś niedaleko - zaledwie 25 km - ale za to w deszczu
Pierwszy raz w tym roku ;)
Nowa bluza rowerowa sprawdziła się doskonale.
Ale doszedłem do wniosku że muszę kupić jeszcze podkoszulek rowerowy bez widstoppera
Bluza wystarczająco zatrzymuje wiatr a dodatkowa bariera w podkoszulku tylko przeszkadza w odprowadzaniu potu

No i trzeba się zaopatrzyć w czapeczkę rowerową pod kask
Bandanka poniżej, jest fajna ale w deszczy tylko nasiąka i potu nie odprowadza

Za to lepiej się prezentuje ;)
Co do reszty sprzętu na zdjęciu
- kask MET Anaxagore 2 - już niedostępny w handlu - fajny przewiewny
Teraz bierze mnie na MET Veleno D - ale tylko ze względy na ciekawszą kolorystykę (tył Veleno jest brzydszy)
- okulary - kupione ostatnio w Lidlu jak był sprzęt rowerowy
Nie narzekam - fajne są - a do tego mam pokrowiec i dwa dodatkowe wymieniane szkła